środa, 27 sierpnia 2014

Libster Award

Jestem mile zaskoczona i niezmiernie wdzięczna za nominację do Libster Award przez Vanillię  :> 

Dziękuję :33

1. Wierzysz w magię?
Oczywiście. "Magia jest wszędzie, jeśli wiesz, gdzie patrzeć." :33

2. Jakie zaklęcie byłoby dla Ciebie najbardziej przydatne? 
Prawdopodobnie reparo. Jestem łamagą, żeby nie powiedzieć sierotą xD

3. Kim chciałabyś być z zawodu w rzeczywistości magicznej?
Magomedyk/wytwórca różdżek/auror

4. Kto jest dla Ciebie ideałem człowieka (aktor, piosenkarz, postać z książki lub filmu itp.)
Uwielbiam Georgie Kincaid z serii "Melancholia sukuba", ale również Hermionę/Emmę Watson, Taylor Momsen, Draco/Toma Feltona i masę ludzi czy postaci :3

5. Jeśli mogłabym wyglądać tak jak chce, to wygadałabym jak...?
Taylor Momsen/Kaya Scodelario/Emma Watson

6. Co byś zmieniła w powieści J.K. Rowling
Jak przystało na autorkę opowiadania Dramione, zajęłabym się wątkiem miłosnym Draco i Hermiony i ogólnie dodałabym trochę więcej miłosnych perypetii. Jestem niepoprawną romantyczką ;)

7. Kim się inspirujesz? 
W sumie, inspiracji szukam wszędzie.;)

8. Kto wie, że piszesz bloga?
Dużo osób z mojego środowiska wie, że piszę, ale niedużo wie co piszę i gdzie :D
9. Ulubiona pora roku i dlaczego?
Jesień przez wzgląd na jej kolory i pogodę. Kocham wieczorami czytać książkę w towarzystwie deszczu bębniącego o szyby :33

10. Czego http://dracohermiona.blogspot.com Cię Harry Potter?
Sporo, ale chyba szczególnie tego, że warto walczyć do końca za to w co wierzymy i nie poddawać się mimo wszystko.

11. Coś czego nikt, bądź prawie nikt o Tobie nie wie!
Prawie nikt nie wie, że nadaję imiona kwiatkom - fiołek alpejski to Francis, kaktus to Charlotte, a dziwna roślinka, która nie chce pić wody to Lorraine.

Moje nominacje:

http://dracohermionaundomyheart.blogspot.com

http://dramione-story.blogspot.com

http://www.istnienie-dramione.blogspot.com

http://dracohermiona.blogspot.com

http://powrot-dramione-nox.blogspot.com

Moje pytania:

1. Ulubiona część HP?
2. Gdyby miało nie być jutra, co zrobiłabyś dzisiaj?
3. Co według Ciebie mieści się w terminie kochać, co to dla Ciebie znaczy?
4. Czy masz piosenkę, ktora kojarzy Ci się z konkretnym miejscem, sytuacją lub osobą?
5. Czy jest blog, ktory autorka skończyła, a który Ty chciałabyś kontynuować?
6. Podaj tytuły trzech ulubionych książek.
7. Kto jest Twoim ulubionym bohaterem fikcyjnym i za co go podziwiasz?
8. Czy jest film, który widziałaś tysiące razy a mimo wszystko nadal płaczesz, gdy go oglądasz?
9. Jakie masz zdanie na temat brazylijskich seriali?
10. Jakiej muzyki słuchasz, podaj trzy ulubione zespoły.


I to chyba tyle, nie jestem pewna jak to do końca działa xd Jakby ktoś był w tej dziedzinie mądrzejszy ode mnie i zechciał zarzucić mi błędy byłabym wdzięczna :D


____________________________

Nowy rozdział czeka na dodanie ;)

2 komentarze:

  1. Cieszę się, że przyjęłaś nominację, świetne odpowiedzi, też uwielbiam czytać wieczorami książki i też nazwałabym się 'niepoprawną romantyczką' <3 cieszę się, że mogłam Cię chociaż trochę poznać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nominacja była dla mnie ogromnym wyróżnieniem, bo jest wielu zdolniejszych ode mnie blogerów, mimo to, dziękuję :33
      Może będziemy miały okazję poznać się bliżej ;)

      Usuń